Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Kaart verbergen
  • Donker Curtiusstraat 7-121
    1051 JL Amsterdam
  • 020-6811500

KREM

KREM is autoriteit in Corporate Social Networking en laat organisaties de potentie ervan ontdekken. Ze denkt mee over de te voeren strategie omtrent de inzet van CSN en adviseert en begeleidt organisaties bij het opzetten en ontwikkelen ervan. Vanuit haar jarenlange ervaring is zij de autorieit op het gebied van CSN.

Besluiten over werken en consumeren worden vooral beïnvloed door het vertrouwde netwerk rondom het centrale individu, dat bestaat uit familie, vrienden, collega’s en andere relaties. Social networking heeft dit fenomeen naar het internet gebracht. KREM speelt in op de veranderende (arbeids)markt en brengt mensen en bedrijven bij elkaar met zowel offline als online netwerkactiviteiten. Zij adviseert haar opdrachtgevers over het inpassen van Corporate Social Networking in haar bedrijfsstrategie. Met de combinatie online en offline mogelijkheden zet KREM de consument/het individu in het centrum.

Sterke gemeenschappen ontstaan niet vanzelf. Het groeperen van mensen in de bekende massale netwerken (Hyves, LinkedIn, Facebook) is niet genoeg. De meest waardevolle communities worden gevormd in de niches waar groepen met een gemeenschappelijk belang bij elkaar gebracht worden.

Opdrachtgevers zijn onder andere: Price Waterhouse Coopers, Yacht, IZZ, FVNO, ORMIT, FUNDA en FD Gazellen


Deze internetbedrijf in het kort

Doelgroep

  • Bedrijven
  • Particulieren